11 Mart 2009 Çarşamba

BEBEKLİK ANILARI





Bebekliğime ait çok fazla anım olmadığındanmı, yoksa hatıra saklamayı seven yanımdanmı bilmiyorum ama, oğlumun hayatıma girdiği ilk günden beri , geçmişe ait bişeyler hatırlatacak herşeyi {hamile olduğumu ilk öğrendiğim gebelik test çubuğu dahi} saklıyorum...

Belkide bu iç güdüyü kötü hafızama borçluyum...

Uzun zamandır Kerem Berk in bebeklik fotoğraflarını toparlayıp düzenlemeyi düşünüyordum, birkaç gün önce fotoğraf albümü almak için çıktığımda düşündüğümdende güzel mazemelerle karşılaşınca cok sevindim, sıra eve gelip fotoğrafları yerleştirmeye gelince, her biri bir çerçeve güzelliğinde fotoğraflar elde ettim, ve şimdi duvarlara asmamak için kendimi zor tutuyorum... Umarım toparladığım bu anıları , başlarına bişey gelmeden oğlumun onbeşinci yaş doğum gününe kadar saklama imkanım olur...

Sihirli kutum yine iş başında...renkli düğmeler, kurdaleler, nazar boncukları, minik uğur böcekleri fotoğların etrafını süslemek için çok işime yaradı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder